بررسی قیمت دستگاه فنس بافی

بررسی قیمت دستگاه فنس بافی

بررسی قیمت دستگاه فنس بافی

قیمت دستگاه فنس بافی به پارامترهای مختلفی وابسته هست. که جهت بررسی هر چه دقیق‌تر قیمت دستگاه توری حصاری یا همان فنس آن را شرح می‌دهیم.

دستگاه تولید فنس از متریال های مختلفی ساخته می‌شود. که تأثیرگذارترین‌های آن در قیمت‌گذاری عبارت‌اند از: آهن‌آلات، الکتروموتور، گیربکس صنعتی، کابل و اتصالات، قطعات الکتریکی و الکترونیکی و موارد دیگر ( که تأثیر چشمگیری در قیمت دستگاه تولید فنس ندارند )

به دلیل نوسانات قیمت در مواد اولیه و متریال ساخت دستگاه تولید توری حصاری، طبیعی است که قیمت این ماشین با توجه به نوسانات بازار تغییر کند و به همین خاطر نمی‌توان قیمت ثابتی برای آن مطرح نمود اما می‌توان نسبت قیمت انواع دستگاه فنس بافی را به‌صورت تقریبی مشخص نمود.

دستگاه فنس شرکت حصار گستر

در چهار مدل تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک دونخ، نیمه اتوماتیک تک‌نخ و دستی تولید می‌گردد. و می‌توان نسبت قیمت بین این سه مدل دستگاه توری حصاری را مشخص نمود.

خرید دستگاه فنس

قیمت دستگاه فنس بافی تمام اتوماتیک طبیعتاً بالاتر از دو مدل دیگر از دستگاه می‌باشد. به‌طور مثال قیمت دستگاه توری حصاری دستی تقریباً ۲۵ درصد دستگاه توری بافی تمام اتوماتیک می‌باشد.

اگر بخواهیم میزان تقریبی تولید هر دو را مقایسه کنیم بدین شکل است. که میزان تولید دستگاه فنس دستی تقریباً ۴۰ درصد میزان تولید دستگاه توری حصاری تمام اتوماتیک می‌باشد.

قیمت دستگاه فنس بافی دست دوم

قیمت دستگاه نیمه اتوماتیک تقریباً ۳۵ درصد دستگاه اتوماتیک می‌باشد و میزان تولید دستگاه نیمه اتوماتیک تقریباً ۴۰ درصد دستگاه تمام اتوماتیک هست.

لازم به ذکر است که اپراتور دستگاه تمام اتوماتیک فنس بافی در زمان کار دستگاه، به‌صورت مداوم نیاز نیست کار خاصی انجام دهد. و تنها منتظر آماده شدن رول فنس هست. ولی در دستگاه توری حصاری نیمه اتوماتیک و دستی، اپراتور به‌صورت مداوم در حال کار و فعالیت جهت تولید فنس هست.

اختلاف قیمت بین مدل‌های مختلف

به دلیل تفاوت در میزان متریال استفاده‌ شده در هر دستگاه و تفاوت در زمان و نیروی کار جهت ساخت دستگاه فنس بافی می‌باشد.

به‌طور مثال دستگاه توری حصاری تمام اتوماتیک دارای ۸ الکتروموتور و 8 گیربکس صنعتی هست و دستگاه فنس بافی دستی تنها یک الکتروموتور دارد. یا ازلحاظ وزنی دستگاه تمام اتوماتیک تقریباً ۴ برابر دستگاه فنس بافی دستی وزن دارد. و طبیعتاً به همین میزان زمان و کار بیشتری در جهت ساخت آن صورت گرفته است.

خرید دستگاه فنس بافی باید با توجه به نیاز به میزان تولید، بودجه و تحقیقات کافی انجام شود. درآمد دستگاه فنس بافی با توجه به بازار روبه رشد این صنعت، جذاب است اما باید با تحقیقات و اطمینان در این مسیر ورود کرد.

قطعات دستگاه فنس بافی

شرکت حصار گستر در ساخت دستگاه فنس بافی در تمامی مدل‌ها. تمرکز را بر کیفیت و کاربری آسان در نحوه کار دستگاه فنس بافی قرار داده. و جهت پشتیبانی کامل از تولیدکنندگان تمامی قطعات دستگاه فنس بافی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

نحوه کار دستگاه فنس بافی

قیمت دستگاه فنس بافی دست دوم با توجه به موارد ذکرشده در بالا. علاوه بر وابسته بودن به نوسانات بازار. به میزان سلامت دستگاه. مدل و اینکه دستگاه تولید چه مجموعه‌ای می‌باشد هست.

خرید دستگاه فنس بافی کارکرده نیاز به تحقیقات و اطمینان بیشتری نسبت به دستگاه نو دارد. و از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی خریدار، اطمینان حاصل کردن از سلامت دستگاه و پشتیبانی شرکت سازنده می‌باشد.

جهت مشاهده تمامی محصولات کلیک کنید