بررسی دستگاه فنس بافی نیمه اتوماتیک دونخ

دستگاه فنس بافی نیمه اتوماتیک دونخ ( بررسی دقیق )

فروش دستگاه فنس بافی

فروش دستگاه فنس بافی نیمه اتوماتیک دونخ حصار گستر دارای شرایط ویژه اقساطی می‌باشد. این دستگاه با توجه به طراحی خاص دارای تمامی ویژگی‌های مهم موردنیاز جهت تولید فنس با راندمان بسیار بالا می‌باشد و از طرفی دارای قیمت بسیار مناسب هست. از خصوصیات بسیار مهم این دستگاه حجم تولید بالا می‌باشد که سرعت تولید آن تقریباً به اندازه دستگاه فنس بافی تمام اتوماتیک بوده و تفاوت اصلی آن با دستگاه اتوماتیک در این مورد است که یک اپراتور به صورت دستی باید شکلات پیچ سرهای فنس را انجام دهد.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد این مدل دستگاه فنس بافی و نحوه کار آن، در این مطلب تلاش می‌کنیم به‌طور مفصل و ساده نحوه کار دستگاه فنس بافی نیمه اتوماتیک دونخ را بررسی کنیم تا اطلاعات موردنیاز را در اختیار مشتریان محترم قرار دهیم تا با اطلاعاتی دقیق‌تر و روشن‌تر اقدام به تهیه دستگاه فنس بافی نیمه اتوماتیک نمایند.

جهت مشاوره در مورد فروش دستگاه فنس بافی و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

توضیحات اصلی دستگاه تولید فنس نیمه اتوماتیک دونخ

دلیل اصلی طراحی و ساخت این مدل دستگاه فنس بافی توسط شرکت حصار گستر، تأمین نیاز تولید کنندگانی می‌باشد که قصد تولید فنس در حجم زیاد با استفاده از دستگاهی با قیمت مناسب‌تر از دستگاه تمام اتوماتیک را دارند.

دستگاه توری ‌بافی نیمه اتوماتیک دونخ با توجه به کیفیت ، راندمان بالا ، ضایعات کم و قیمت مناسب مورد تأیید و استفاده گسترده تولیدکنندگان فنس گردیده است. دستگاه فنس نیمه اتوماتیک دونخ حصار گستر دارای چندین قسمت اصلی می‌باشد که عبارت‌اند از:

دکل کلاف بازکن

سیستم صاف کن سیم مفتول

سیستم نگه‌دارنده قالب فنس

قیچی

سیستم برنامه‌دهی

برق دستگاه

دکل کلاف بازکن دستگاه فنس نیمه اتوماتیک دونخ :

وظیفه دکل کلاف بازکن، جدا سازی حلقه‌های کلاف سیم و هدایت آن به سمت سیستم صاف کن سیم می‌باشد. این کار به این شکل انجام می‌شود که سیم مفتول یک حلقه، یک حلقه از کلاف سیم مفتول جدا شده و وارد دکل دستگاه فنس بافی می‌شود و با توجه به قابل تنظیم بودن زاویه دکل، این امکان به وجود می‌آید که در بهترین زاویه، سیم مفتول وارد سیستم صاف کن سیم شود.

از خصوصیات مهم دکل کلاف بازکن دستگاه‌های حصار گستر می‌توان به این موارد اشاره نمود:

نوع طراحی دکل به شکلی است که اپراتور به راحتی و در زمان کوتاهی قادر است رشته سیم مفتول را از دکل عبور دهد و روی دستگاه نصب کند.

با توجه به طراحی خاص دکل، سیم مفتول امکان فرار از روی مسیر خود را ندرد که این مهم باعث می‌شود هیچ وقفه‌ای از این جهت در تولید فنس به وجود نیاید.

در دکل کلاف بازکن یک عدد سنسور حساس به فشار تعبیه‌شده است که در صورت هرگونه مشکل احتمالی در جداسازی حلقه‌های سیم از کلاف و یا پیچ خوردن سیم مفتول، دستگاه به‌سرعت استپ می‌شود ، بدون کمترین فشار به قالب و یا سیستم کلاف صاف کن، به شکلی که پس از رفع مشکل اپراتور قادر خواهد بود ادامه فنس را به‌صورت اتوماتیک شروع به بافت کند و هیچ ضایعاتی به وجود نیاید.

فروش دستگاه فنس بافی نیمه اتوماتیک دونخ

سیستم صاف کن سیم مفتول دستگاه توری بافی نیمه اتوماتیک دونخ :

وظیفه سیستم صاف کن سیم همان‌طور که از نامش مشخص است صاف کردن و تاب‌گیری سیم می‌باشد. این سیستم بدین‌صورت کار می‌کند که سیم مفتول را در زاویه مناسب از دکل دستگاه دریافت کرده و تحت‌فشار مشخص ( که قابل تنظیم است ) و با زاویه مناسب به قالب فنس بافی تحویل می‌دهد.

سیستم صاف کن سیم مفتول از چندین پولی هرزگرد قابل تنظیم و یک هرزگرد استوانه‌ای قابل تنظیم تشکیل شده است. دستگاه نیمه اتوماتیک فنس بافی حصار گستر تمامی پولی‌های هرزگرد را از بهترین متریال ساخته و تماماً از فولاد ضد سایش می‌باشد که موجب عمر بالای این قطعات می‌شود از مزایای مهم سیستم صاف کن سیم مفتول دستگاه فنس حصار گستر می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

به دلیل طراحی خاص، خوردگی قطعات به حداقل رسیده و تمامی ابزارهای موردنیاز برای تنظیم دقیق و راحت ارتفاع پولی‌های هرزگرد تعبیه‌شده است.

نحوه ساخت سیستم صاف کن سیم مفتول به شکلی می‌باشد که کمترین لرزش ممکن از دستگاه به آن انتقال یافته و باعث ورود یکنواخت سیم مفتول به قالب می‌شود.

فروش دستگاه فنس بافی نیمه اتوماتیک

سیستم نگه‌دارنده قالب دستگاه فنس نیمه اتومات دونخ :

این سیستم، قطعه‌ای می‌باشد که وظیفه تنظیم و ثابت نگه‌داشتن قالب دستگاه فنس بافی را داشته که به آن هولدر قالب فنس نیز می‌گویند و بسیار مهم است که قالب فنس بافی را محکم، در جای مشخصی بدون لرزش نگه دارد. سیم مفتول پس از خارج شدن از صاف کن مفتول، وارد ورودی قالب دستگاه فنس بافی شده و پس از تغییر شکل به‌صورت زیگزال از خروجی قالب خارج می‌شود و به سمت قیچی دستگاه هدایت می‌شود.

در این مرحله فشار زیادی به قالب دستگاه فنس بافی وارد می‌شود که هولدر قالب یا همان نگه‌دارنده قالب فنس باید بتواند آن فشار را تحمل کند و از سوی دیگر جنس قالب بسیار مهم است که خوردگی کم و هدایت‌کنندگی خوبی داشته باشد.

اگر در مورد قالب دستگاه فنس نیاز به اطلاعات بیشتر دارید به صفحه قالب دستگاه فنس بافی حصار گستر مراجعه کنید. نگه‌دارنده قالب دستگاه فنس حصار گستر دارای ویژگی‌های مهمی است که عبارت‌اند از:

هولدر قالب توانایی نگه‌داشتن محکم قالب فلزی را دارد به‌گونه‌ای که هیچ لرزش و تنشی در قالب به وجود نمی‌آید.

با توجه به طراحی خاص هولدر قالب فنس، تنظیم قالب بسیار سریع و راحت می‌باشد و تمامی امکانات جهت تعویض سریع قالب در نظر گرفته‌شده است.

دارای سنسور ایمنی قالب می‌باشد که در صورت بروز مشکلات احتمالی در بافت و یا گیرکردن فنس، دستگاه به‌سرعت به‌صورت خودکار استپ کند.

فروش دستگاه فنس بافی نیمه اتومات

قیچی دستگاه فنس نیمه اتوماتیک دونخ :

قیچی اتوماتیک یکی از قطعات بسیار مهم دستگاه فنس بافی می‌باشد زیرا سرعت قیچی کردن، کیفیت قطعات قیچی و مکانیسم قیچی تأثیر زیادی در کیفیت فنس، سرعت تولید فنس و میزان راندمان دستگاه دارد. قیچی دستگاه فنس بافی حصار گستر دارای ویژگی‌های مهمی می‌باشد که عبارت‌اند از :

بهره‌گیری از الکتروموتور گیربکس دار با توان مناسب که قادر است تا دو رشته سیم مفتول ۴ میلی‌متر را به‌راحتی قیچی نماید. به‌کارگیری از تیغه قیچی باکیفیت بسیار بالا که کیفیت برش را تا حد مطلوبی افزایش داده و تیغه‌ها تا ۵ سال نیاز به تیز کردن ندارند.

استفاده از مناسب‌ترین مکانیسم مکانیکی جهت کمترین فشار به قطعات و کارکرد ۲۴ ساعته دستگاه فنس بافی. در کلیه قسمت‌های چرخنده از بهترین برندهای بلبرینگ استفاده شده که باعث عمر بالای قطعات می‌شود.

سرعت قیچی کردن قابل تنظیم بوده که اپراتور با توجه به سایز مفتول فنسی که تولید می‌کند در صورت نیاز قادر است سرعت قیچی کردن را به‌صورت دیجیتالی توسط صفحه‌نمایش لمسی تغییر دهد.

فروش دستگاه فنس بافی اتوماتیک

سیستم برنامه‌دهی دستگاه توری بافی نیمه اتوماتیک دونخ :

سیستم برنامه پذیری یا برنامه‌ریزی دستگاه فنس بافی حصار گستر توسط یک صفحه‌نمایش لمسی هوشمند هفت اینچ انجام می‌شود که اپراتور را قادر می‌کند به‌راحتی تمامی پارامترهای موردنیاز را در دستگاه برنامه‌ریزی کند و تنها با چند بار کلیک، تغییرات موردنیاز را به دستگاه فنس بافی اعمال کند. ویژگی‌های مهم سیستم برنامه‌دهی دستگاه فنس نیمه اتوماتیک دونخ حصار گستر عبارت‌اند از :

استفاده از بهترین برند، کیفیت بالا و سایز مناسب صفحه‌نمایش جهت عمر بالا و راحتی کار اپراتور، هر پارامتر دارای صفحه راهنمای مخصوص خود می‌باشد که در صورت نیاز به راهنمایی، اپراتور بتواند اطلاعات موردنیاز را از خود صفحه‌نمایش دریافت کند.

گزینه‌های گسترده‌ای قابل تنظیم و در دسترس می‌باشد که این ویژگی، اپراتور را قادر می‌سازد دقیقاً دستگاه را به آن نحوی که راحت است تنظیم کند و فنس را دقیقاً با همان شرایط و ویژگی‌هایی که مدنظر دارد تولید کند.

فروش دستگاه فنس

برق دستگاه فنس بافی نیمه اتوماتیک دونخ :

کیفیت وسایل برقی و طراحی برق دستگاه فنس بافی از مهم‌ترین خصوصیت یک دستگاه فنس بافی نیمه اتوماتیک دونخ می‌باشد زیرا وظیفه هماهنگی و حفاظت تمامی الکتروموتورها و سنسور های ایمنی توسط برق دستگاه انجام می‌شود. ویژگی‌های مهم برق دستگاه فنس حصار گستر عبارت‌اند از :

استفاده از باکیفیت‌ترین برند قطعات برای ایمنی بالاتر و عمر مفید بیشتر دستگاه فنس بافی، استفاده از سیستم کنترلر plc

استفاده از سیستم کنترل سرعت اینورتر که به‌صورت دیجیتالی میزان تولید فنس قابل تنظیم می‌باشد و استفاده از سیستم‌های ایمنی و حفاظتی جهت مراقبت کامل از تمامی الکتروموتورها به صورتی که امکان آسیب به الکتروموتورها به حداقل برسد. به‌کارگیری از بهترین برند حسگرها جهت قطع خودکار سریع ( در صورت بروز مشکلات احتمالی در بافت فنس، گره کلاف سیم مفتول و تمام شدن مواد اولیه )

در طراحی مدار و برنامه‌نویسی دستگاه فنس تمام اتوماتیک حصار گستر، تمام تلاش صورت گرفته تا اپراتور قادر باشد به‌راحتی با تنظیمات روان و ساده بهترین کیفیت و راندمان را در تولید فنس داشته باشد.

فروش دستگاه فنس بافی، جهت مشاوره در مورد انواع دستگاه فنس بافی و استعلام قیمت دستگاه فنس بافی با ما تماس بگیرید.

سرپیچ زدن سرهای فنس و جمع کردن رول فنس در دستگاه فنس بافی نیمه اتوماتیک دونخ :

سرپیچ زدن سرهای فنس و یا قلاب زدن سرهای فنس در این دستگاه فنس به صورت دستی توسط اپراتور انجام می‌شود. اپراتوری که سرهای فنس را قلاب میزند دو ابزار در اختیار دارد (که به همراه دستگاه در اختیار مشتری قرار می‌گیرد) که با یکی از آن‌ها سر فنس شکلات پیچ می‌شود و با دیگری سر فنس را قلاب می‌شود.

با این دو ابزار اپراتور قادر می‌شود فنسی تولید کند که هر دو طرف آن شکلات پیچ باشد و یا اینکه هر دو طرف قلاب زده شود. در مواقعی یک طرف فنس را قلاب و طرف دیگر را سرپیچ می‌کنند.

فروش دستگاه فنس

جمع کردن رول فنس در دستگاه فنس بافی نیمه اتوماتیک دونخ به صورت دستی توسط اپراتور انجام می‌شود. اپراتور ابتدا متراژ طول طاقه فنس را در دستگاه تنظیم می‌کند سپس هرگاه طول طاقه به متراژ مورد نظر رسید دستگاه هشداری به اپراتور می‌دهد و مشخص می‌کند رول فنس از کدام رشته باید جدا شود.

جهت مشاوره در مورد فروش دستگاه فنس بافی و استعلام قیمت دستگاه فنس بافی با ما تماس بگیرید.

 

مشاهده تمامی محصولات
مشاهده ویدیو ماشین آلات حصار گستر
برای اطلاعات بیشتر در مورد فنس و محصولات مفتولی کلیک کنید