خرید دستگاه فنس بافی (راهنما)

خرید دستگاه فنس بافی ( راهنما )
دستگاه فنس بافی حصار گستر

در این متن سعی می‌کنیم راهنمایی شفافی برای عزیزانی که قصد خرید دستگاه فنس بافی را دارند ارائه دهیم تا با اطلاع و آگاهی بیشتری دستگاه فنس بافی مناسب و طبق نیاز خود را انتخاب کنند.

شرکت حصار گستر دستگاه فنس بافی را در ۴ مدل مختلف تولید می‌شود که عبارت‌اند از:

یک . دستگاه فنس بافی دستی پیشرفته

دو . دستگاه فنس بافی نیمه اتومات تک نخ

سه . دستگاه فنس بافی نیمه اتومات دو نخ

چهار . دستگاه فنس بافی تمام اتوماتیک

که هرکدام از این چهار مدل، قیمت، ظرفیت تولید و فضای موردنیاز مختلف دارند که به ترتیب آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

 

خرید دستگاه فنس باف دستی پیشرفته

این دستگاه شامل دو قسمت اصلی می‌باشد که عبارت‌اند از: قسمت بافت و میز کار که توسط پیچ به یکدیگر اتصال دارند و جهت سهولت در حمل‌ونقل قابل جداسازی و تفکیک می‌باشد. این دستگاه به‌صورت تک فاز و سه فاز موجود است. صدای ناشی از کارکرد دستگاه بسیار کم هست به شکلی که برخی از مشتریان در مکان‌های مسکونی بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران فعالیت می‌کنند. میزان تولید دستگاه در یک شیفت ۸ ساعته ۵۶۰ مترمربع می‌باشد و تمامی ابعاد چشمه، ضخامت مفتول و ارتفاع فنس موردنیاز در بازار، با این دستگاه قابل تولید می‌باشد. این دستگاه به یک یا دو نفر اپراتور برای کار نیاز دارد. اگر با یک نفر اپراتور تولید انجام شود میزان تولید تقریباً ۲۵ درصد کمتر می‌شود.

دستگاه فنس بافی دستی پیشرفته حصار گستر

 مزایای استفاده از دستگاه فنس باف دستی پیشرفته

از مهم‌ترین مزایای این دستگاه می‌توان به این موارد اشاره نمود: قیمت بسیار پایین دستگاه و مقرون‌به‌صرفه بودن برای تولیدکنندگان تازه وارد به این صنعت، کاهش ریسک شروع اولیه، کارکرد بسیار آسان با دستگاه به صورتی که با حداکثر ۵ ساعت آموزش قادر به تولید می‌باشند و بعد از ده روز با بازدهی خوب این کار را انجام می‌دهند، سرعت بالا در تغییر قالب دستگاه و یا تغییر سایز در ارتفاع فنس از دیگر مزایای این مدل دستگاه می‌باشد.

توضیحات بیشتر در مورد دستگاه فنس باف دستی پیشرفته

به‌طورکلی این دستگاه بهترین گزینه برای اشخاصی می‌باشد که با کمترین هزینه ممکن قصد ورود به این صنعت را دارند اما برای افرادی که قادر به پرداخت هزینه تقریباً ۶۰ درصد بیشتر هستند پیشنهاد ما دستگاه فنس نیمه اتوماتیک تک نخ است زیرا حجم تولید بالاتری دارد و از طرفی خستگی اپراتور دستگاه کمتر است. البته دستگاه فنس بافی دستی را می‌توان به دستگاه نیمه اتوماتیک تک نخ ارتقا داد.

خرید دستگاه فنس باف نیمه اتوماتیک تک نخ

این دستگاه نیز شامل دو قسمت اصلی بافت و میز کار می‌باشد که از یکدیگر قابل جدا شدن و تفکیک است و دستگاه نیمه اتوماتیک تک نخ به‌صورت تک فاز و سه فاز نیز موجود است. ازلحاظ ظاهری این دستگاه شباهت زیادی به دستگاه دستی پیشرفته دارد به‌طور مثال ابعاد هر دو دستگاه تقریباً یکسان است و به یک میزان فضا نیاز دارند، سیستم انتقال نیروی الکتروموتور در هر دو مدل به‌صورت پولی و تسمه است، سیستم هولدر قالب و نحوه تعویض قالب در هر دو مدل یکسان است. این مدل به یک یا دو اپراتور برای کارکرد نیاز دارد که اگر با یک اپراتور تولید انجام گیرد حجم تولید تقریباً ۲۵ درصد کاهش می‌یابد.

دستگاه فنس بافی نیمه اتوماتیک تک نخ

تفاوت‌های دستگاه فنس نیمه اتوماتیک تک نخ با دستی پیشرفته

در مدل نیمه اتوماتیک ارتفاع به‌صورت اتوماتیک تنظیم می‌شود. که تنظیمات آن توسط یک صفحه لمسی دیجیتال و سیستم کنترل هوشمند plc به دستگاه اعمال می‌شود. ولی در دستگاه دستی اپراتور به‌صورت دستی این ارتفاع را تنظیم می‌کند. و این کار را باید برای هر رشته بافت انجام دهد که همین اتوماتیک شدن ارتفاع فنس در دستگاه نیمه اتوماتیک تک نخ باعث خستگی کمتر اپراتور می‌شود. در دستگاه فنس بافی نیمه اتوماتیک برخلاف دستگاه فنس باف دستی پیشرفته، خود دستگاه به‌صورت اتوماتیک طول هر طاقه و تعداد طاقه‌های فنس را شمارش می‌کند. و پس از رسیدن به میزانی که اپراتور تنظیم کرده، دستگاه هشدار می‌دهد.

مزایای استفاده از دستگاه فنس باف نیمه اتوماتیک تک نخ

کارکرد بسیار آسان، به صورتی که همانند دستگاه دستی، اپراتور حداکثر بعد از ده روز کار به‌صورت حرفه‌ای تولید می‌کند. دقت بسیار بالا در تنظیم ارتفاع هر رشته فنس با توجه به استفاده از سیستم کنترلی plc و نمایشگر دیجیتال لمسی، سرعت بسیار بالا نسبت به نمونه‌های مشابه، این دستگاه قادر به تولید ۸۰۰ مترمربع در هر شیفت ۸ ساعته می‌باشد. یکی دیگر از مزایای مهم این دستگاه، تولید فنس تا ارتفاع ۶ متر می‌باشد که (تنها دستگاه در کشور که قادر به تولید با این ارتفاع می‌باشد)

دستگاه فنس بافی نیمه اتومات تک نخ

توضیحات بیشتر در مورد دستگاه فنس نیمه اتوماتیک تک نخ

این دستگاه بسیار مناسب برای اشخاصی هست که با هزینه مناسب قصد تولید فنس در حجم تولیدی متوسط را دارند. صدای ناشی از کارکرد این دستگاه نیز بسیار کم است و می‌توان از آن در مناطق مسکونی استفاده کرد و به‌طورکلی اصلی‌ترین موضوعی که در این دستگاه و دستگاه دستی کمی مشکل است، نیاز به دو نفر اپراتور برای تولید حداکثری با ظرفیت دستگاه و قیچی کردن به‌صورت دستی، رشته‌های فنس می‌باشد. ازاین‌جهت این دو مدل دستگاه برای تمام تازه واردین و افرادی که نیاز به تولید کم فنس (حداکثر ۴۰۰ الی ۶۰۰ مترمربع در ۸ ساعت) را دارند مناسب است ولی افرادی که تولید بیشتر نیاز دارند، کار با این دو مدل دستگاه خسته‌کننده است (به دلیل قیچی کردن رشته‌های فنس به‌صورت دستی)

پیشنهاد ما برای این افراد دستگاه فنس نیمه اتوماتیک دو نخ می‌باشد زیرا هم سرعت بالاتری دارد و هم به‌صورت اتوماتیک رشته‌های فنس را قیچی می‌کند که در ادامه به توضیح این مدل از دستگاه فنس بافی می‌پردازیم.

خرید دستگاه فنس باف نیمه اتوماتیک دو نخ

این دستگاه به‌صورت سه فاز موجود می‌باشد و ازلحاظ ظاهری تفاوت‌های زیادی با دستگاه فنس باف نیمه اتوماتیک تک نخ دارد. میزان فضای موردنیاز برای این مدل تقریباً ۴ * ۶ متر می‌باشد و تنها به یک اپراتور نیاز دارد. سیستم کار دستگاه به این شکل است که دستگاه به‌صورت اتوماتیک رشته‌های دوبل فنس را می‌بافند سپس قیچی می‌کند و به‌اندازه یک چشمه، فنس را به سمت اپراتور هدایت می‌کند. اپراتور در کار با این دستگاه تنها باید سرهای فنس را با ابزاری که به همراه دستگاه ارائه می‌شود، شکلات پیچ کند و رول فنس را جمع کند. در این دستگاه تمامی سنسورهای ایمنی در نظر گرفته‌شده است. در صورت گره خوردن سیم مفتول ورودی یا گره خوردن فنس بافته شده. دستگاه به‌صورت خودکار، روند تولید را متوقف می‌کند و به اپراتور هشدار می‌دهد.

دستگاه فنس بافی نیمه اتوماتیک دو نخ

تفاوت‌های میان دستگاه فنس نیمه اتومات دو نخ و تک نخ

از مهم‌ترین تفاوت‌ها، میزان تولید بیشتر به دلیل دو نخ بودن دستگاه می‌باشد که تقریباً ۱۲۰ مترمربع در ساعت و یا 960 مترمربع در یک شیفت ۸ ساعت هست و به‌طورکلی تفاوت‌های اصلی عبارت‌اند از: قیچی خودکار، سیستم انتقال نیروی گیربکسی به‌جای تسمه و پولی، دو ورودی سیم مفتول جداگانه به همراه سیستم صاف کن سیم، سنسور قطع خودکار در صورت گیرکردن بافت فنس، سیستم نگه‌دارنده قالب پیشرفته

مزایای استفاده از دستگاه فنس باف نیمه اتوماتیک دو نخ

از مهم‌ترین مزایای این مدل قیچی خودکار و قدرتمند می‌باشد که قادر است دو رشته سیم مفتول تا قطر ۴ میلی‌متر را به‌راحتی قیچی کند و اپراتور خستگی ناشی از قیچی کردن به‌صورت دستی را ندارد. تولید با حداکثر توان دستگاه تنها با یک اپراتور امکان‌پذیر است. قابلیت تولید سه شیفت کاری بدون خستگی مضاعف برای اپراتور. سادگی کار با دستگاه به‌طوری‌که آموزش اولیه تقریباً دو روز زمان برده و اپراتور پس از حداکثر ده روز قادر به تولید حرفه‌ای با دستگاه می‌باشد. در این مدل اپراتور نیازی به وقت گذاشتن برای قسمت بافت و قیچی کردن نداشته. و دستگاه به‌صورت خودکار این کار را انجام می‌دهد. و در صورت بروز هرگونه مشکل، در روند ورود مواد اولیه و یا بافت فنس، دستگاه به‌صورت اتوماتیک استپ می‌شود.

توضیحات بیشتر در مورد دستگاه فنس باف نیمه اتومات دو نخ

این دستگاه بهترین گزینه برای تولیدکنندگانی می‌باشد که با کمترین هزینه و نیروی کار، بالاترین میزان تولید را نیاز دارند. فضای کم موردنیاز برای دستگاه و قیمت مقرون‌به‌صرفه به همراه کارکرد آسان و تولید بالا خصوصیات اصلی دستگاه فنس باف نیمه اتومات دو نخ می‌باشد. لازم به ذکر است که این دستگاه امکان ارتقا به دستگاه تمام اتوماتیک دو نخ را دارد. تولیدکنندگانی که قصد دارند با استفاده از یک اپراتور، بیش از یک دستگاه را مدیریت کنند و به حجم تولید بیشتری نیاز دارند. پیشنهاد ما دستگاه تمام اتوماتیک دو نخ می‌باشد که در ادامه به بررسی دستگاه فول اتوماتیک دو نرخ می‌پردازیم.

خرید دستگاه فنس تمام اتوماتیک دونخ

این دستگاه نیز تنها به‌صورت سه فاز موجود می‌باشد و به‌صورت تمام‌خودکار، تمامی روند تولید شدن سیم مفتول به فنس را انجام می‌دهد. نحوه اجمالی کار با دستگاه بدین شکل است. که سیم مفتول از کلاف، بازشده و با ورود به قالب، شکل رشته‌های فنس را به خود می‌گیرد. و بافته می‌شود و به‌صورت خودکار چیده می‌شود. سپس دستگاه، دو سر فنس را شکلات پیچ کرده و در کلاف جمع کن، رول فنس پیچیده می‌شود. پس از تکمیل رول فنس، دستگاه استپ کرده و هشدار می‌دهد. تنها زمانی اپراتور نیاز است بر روی دستگاه وقت صرف کند، که رول فنس آماده شده باشد و یا سیم مفتول مواد اولیه تمام شود.

همین امر باعث می‌شود یک اپراتور، قادر باشد که هم‌زمان دو تا سه عدد دستگاه فنس بافی فول اتوماتیک را مدیریت کند. میزان تولید این دستگاه تقریباً ۱۴۰ مترمربع در ساعت و یا 1۱۲۰ مترمربع در یک شیفت ۸ ساعت می‌باشد. استفاده از تمامی سنسورهای ایمنی ازجمله، قطع خودکار در لحظه گیرکردن سیم مفتول ورودی، قطع خودکار در زمان مشکل در بافت. قطع خودکار در زمان پایان مواد اولیه و آماده شدن رول فنس، که همین امر کار با دستگاه را بسیار مطمئن می‌کند.

دستگاه فنس بافی تمام اتوماتیک دونخ

مزایای استفاده از دستگاه فنس تمام اتوماتیک دو نخ

از مهم‌ترین مزایای این دستگاه فنس اتوماتیک حصار گستر، تمامی برقی بودن دستگاه می‌باشد. که برخلاف دستگاه‌های با سیستم قدیمی، نیازی به کمپرسور باد ندارد. و سروصدای ناشی از کارکرد کمپرسور باد و هزینه نگهداری از کمپرسور باد حذف می‌شود. از دیگر مزایای این دستگاه فنس بافی اتوماتیک می‌توان به این موارد اشاره نمود: قابلیت رولینگ به‌صورت وکیوم و معمولی. استفاده از سیستم کلاف جمع کن زنجیری که باعث رول شدن فنس باکیفیت بسیار بالا می‌شود. سیستم کنترل بار برای تمامی الکتروموتورها. به صورتی که احتمال سوختن الکتروموتورها را به صفر می‌رساند. قیمت مناسب نسبت به نمونه‌های مشابه. شرایط فروش اقساطی، آموزش و نصب رایگان به همراه پشتیبانی واقعی تمامی قطعات، سیستم برنامه‌دهی کاملاً به‌روز و دقیق. استفاده از بهترین برندها در قطعات الکتریکی و الکترونیکی

دستگاه فنس بافی اتوماتیک دونخ

تفاوت‌های میان دستگاه فنس تمام اتوماتیک دو نخ و نیمه اتوماتیک دو نخ

مهم‌ترین تفاوت دستگاه اتوماتیک این است که اپراتور نیاز نیست به‌صورت مداوم در کنار دستگاه باشد. و همین امر اپراتور را قادر می‌کند که هم‌زمان چند دستگاه را مدیریت کند. از دیگر تفاوت‌های اصلی می‌توان به این موارد اشاره نمود: شکلات پیچ کردن دو سر فنس به‌صورت اتوماتیک. رول کردن فنس به‌صورت اتوماتیک، قابلیت رول وکیوم، یک‌شکل بودن طاقه‌های فنس و سرهای فنس. میزان بیشتر تولید، ازلحاظ ابعاد موردنیاز دستگاه فنس فول اتوماتیک دو نخ تقریباً ۵ * ۶ متر فضا نیاز دارد. که در نیمه اتوماتیک دو نخ این فضا کمتر است.

دستگاه فنس بافی فول اتومات دونخ

توضیحات بیشتر در مورد دستگاه فنس بافی فول اتوماتیک نخ

این دستگاه بهترین گزینه برای تولیدکنندگانی می‌باشد که قصد ندارد. با یک نیروی کار چند دستگاه را مدیریت کرده و یا حجم تولید بیش از هزار مترمربع را در یک شیفت نیاز دارند. کلاف جمع کن این دستگاه به‌صورت سیستم زنجیری می‌باشد که همین امر نسبت به دستگاه‌های با سیستم قدیمی باعث می‌شود. رول فنس یکنواخت‌تر و محکم‌تر بسته‌بندی شود که در زیبایی ظاهر فنس تولیدی نقش بسیار مهمی دارد. فروش این دستگاه نیز به‌صورت اقساطی امکان‌پذیر هست و آموزش و راه‌اندازی رایگان این مدل دستگاه در محل خریدار صورت می‌گیرد. که زمان آموزش و راه‌اندازی تقریباً ۳ روز می‌باشد.

مشاهده تمامی محصولات